> > > Jurorzy i sponsorzy konkursu werblowego EduDrum

Jak już informowaliśmy, nasz portal oraz nowa platforma edukacyjna EduDrum organizuje 1. edycję Otwartego Konkursu Werblowego.

Oto kilka słów od Dariusza Kaliszuka

Sponsorzy:

W momencie gdy zrodził mi się w głowie pomysł, by zorganizować internetowy konkurs gry na werblu zadzwoniłem do Wojtka Laska. Wojtek od wielu lat prowadzi salon sprzedaży instrumentów Ragtime i Music Media. Mając jakąś nagrodę w zanadrzu – chyba byłoby mi prościej zmotywować kogoś do działania. Wojtek zgodził się w zasadzie jak tylko mu naszkicowałem w czym rzecz. Kilka dni później wysłałem jeden czy dwa posty takie sondy, może niektórzy z Was je pamiętają. Chwilę później napisał w prywatnej wiadomości Wojtek Barczak, napisał mi, że chciałby ufundować nagrodę. Pewnie nie wszyscy z Was wiedzą, że Pan Wojciech Lasek nie mówiąc o tym, że na instrumentach perkusyjnych zna się jak mało to, to jemy też zawdzięczamy odbywający się od wielu lat festiwal DrumFest oraz odbywającego się w jego ramach konkursu gry na bębnach, gdzie funatorem jest oczywiście Ragtime.

Pan Wojtek Barczak oprócz tego, że robi dzieła sztuki sprzedawane jako case, jest znakomitym perkusistą. Pamiętajcie o tym przy zakupach instrumentów i case’ów.


Panowie Dziękuję Bardzo.

Wejdź do konkursu

Barczak Cases Producent Skrzyń Transportowych
Sklep Muzyczny Ragtime
BeatIt
Hingestix Polska
Custom Drumheads
DKmusic

Jurorzy:

Nie chciałbym popełnić jakiejś niezręczności wymieniając kogoś jako pierwszego czy ostatniego. Jako, że z Tomkiem Torresem i Michałem Malińskim znamy się ze studiów we Wrocławiu, ich klasa mówi sama za siebie. Zapytałem ich czy by nie znaleźli trochę czasu na pracę w jury w konkursie gry na werblu, który chciałem zorganizować w internecie.. Niedługo później byłem po rozmowie z Maćkiem Głuchowskim, z portalu perkusyjnego BeatIt. Maciek jest absolutnym znawcą tematu perkusji pod każdym względem i szybko złapaliśmy bardzo dobre porozumienie na wielu polach,  Podczas rozmów technicznych jak się zabrać za organizację i promocję Maciek postawił do dyspozycji zaplecze portalu BeatIt, i to jemu zawdzięczamy całokształt oprawy, aplikację konkursową i wszystkie działania medialnych. EduDrum jest koncepcją stworzenia nowoczesnej, skutecznej, możliwie najlepiej indywidualne dobranej platformy edukacyjnej. Konkurs werblowy jest naszym pierwszym wydarzeniem, ale docelowo chcielibyśmy stworzyć wspólną społeczność, która potrafi skorzystać z dostępnych technologii, dobrać sobie optymalne materiały dydaktyczne, ćwiczenia, itp. itd.

Chcielibyśmy stworzyć najbardziej efektywne kanały komunikacji ( tak w obszarach płatnych i bezpłatnych ) , ideałem byłby dobranie dla każdej zainteresowanej osoby indywidualnego programu nauczania, na maksymalnie wielu polach, w tym kreowaniu wizerunku w social-mediach, działaniach marketingowych i multimedialnych.

Prawda jest dziś taka, że wirtualny świat jest tym, gdzie nasz wizerunek musi się zgadzać.

Taki jest nasz cel. Dlatego zapraszam Cię do społeczności EduDrum. Na pewno warto przeczytać nasz artykuł tu i tam czy obejrzeć film na BeatIt.

Konkurs miał w swojej intencji rozruszanie nas wszystkich. Znakomity czas na nadrobienie wielu zaległości technicznych, podwyższeniu poprzeczki czy zupełnie nowy działania takie jak choćby film w sieci. To oczywiście, kolejne wyzwanie. Zeby nie być gołosłownym nagraliśmy dla Was film z zaproszeniem do wzięcia udziału w konkursie, po to by m. in. Sprawdzić jakie niedogodności technologiczne da radę obejść i jakie są „ minimalne wymagania sprzętowe “.  Gdybyś miał wątpliwość, napisz mail, czy posta – będziemy starać się odpowiadać wszystkim na bieżąco. Pozostając przy nagraniach – perkusja elektroniczna z wielu powodów, będzie piąć się coraz wyżej w rankingach. Mariusz Mocarski –
oprócz tego, że wykonuje znakomitą pracę jako perkusista w zespole Krzysia Kiljańskiego, jest wykładowcą akademickim to jeszcze jest wybitnym znawcą wszelkich perkusyjnych technologii cyfrowych.

Dziękując sponsorom i kolegom z jury zapraszam Cię do wzięcia udziału w I konkursie gry na werblu organizowaną przez EduDrum i BeatIt.

Dariusz Kaliszuk

Poniżej biografie naszych Jurorów

Maciej Głuchowski
Perkusista, współzałożyciel portalu perkusyjnego www.beatit.tv, producent muzyczny i realizator nagrań audio-wideo. Wieloletni właściciel studia nagrań CRS Records oraz wytwórni płytowej Luta Records. Edukator w zakresie nauczania gry na perkusji i realizacji nagrań. Twórca prywatnej szkoły perkusyjnej Beatit Drum School Były lub obecny członek zespołów Acid Drinkers, Armia, Candida, Dump, FlapJack, FunkMasterPunk, LVTR, Gomor, Sweet Noise mający na swym koncie przeszło 20 nagranych płyt studyjnych oraz niezliczoną ilość koncertów w Polsce i na świecie. Od ponad 20 lat związany ze znanym na całym świecie producentem talerzy perkusyjnych, firmą Zildjian, w zakresie promocji marki na polskim rynku muzycznym.

dr hab. Dariusz Kaliszuk
Perkusista i kompozytor. Adiunkt klasy perkusji w Katedrze Muzyki Jazzowej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. Przy okazji współpracy z Alex Band Aleksandra Maliszewskiego i Kukla Band Zygmunta Kukli ma na koncie występy z większością polskich artystów sceny rozrywkowej. Uczestnik wielu warsztatów i festiwali perkusyjnych oraz juror konkursów.  Strona internetowa: https://dkmusic.pl

Michał Maliński
Absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie perkusji dr Dariusza Kaliszuka. Laureat wielu nagród m.in. I nagroda w ogólnopolskim konkursie gry na zestawie perkusyjnym w Opolu, II nagroda na konkursie jazzowym JAZZ JUNIORS w Krakowie, wyróżnienie na międzynarodowym konkursie zespołów jazzowych w Getxo (Hiszpania 2012). Obecnie pracuje z takimi artystami jak: NOSOWSKA, Grubson, Jarecki, kabaret Neo-Nówka. Perkusista Orkiestry Męskiego Grania 2019. Muzyk odnajdujący się w wielu gatunkach muzycznych, zapraszany również do licznych projektów jazzowych czy teatralnych.

dr Mariusz Mocarski
Wykładowca Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie (filia w Białymstoku) na Wydziale Instrumentalno – Pedagogicznym. Prowadzi zajęcia m.in. w zakresie gry na perkusji. Aktywny pedagog z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem oraz tytułem nauczyciela dyplomowanego. Członek Towarzystwa Sztuki Perkusyjnej, które pełni funkcję polskiego oddziału Percussion Arts Society (PAS) oraz Percussion Arts Society International Committee (PASIC). Współpracował lub współpracuje z takimi artystami i zespołami jak: Krzysztof Kiljański, Marysia Sadowska, Patrycja Markowska, Halina Młynkova, Justyna Steczkowska, Robert Janowski, Agnieszka Chylińska, Sylwia Grzeszczak, Zbigniew Wodecki, Chemia, Zakopower, Big-Band Jazz Radia p/k Zb. Namysłowskiego, Trio K. Sadowskiego, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej, European Festiwal Orchester w Gstaad (Szwajcaria), Orkiestra Opery i Filharmonii Podlaskiej, Estrada Kameralna Filharmonii Narodowej. Międzynarodowy konsultant i doradca R&D of Percussion Products Roland V-Drums. Wziął udział w nagraniu około 50 płyt. Strona internetowa: http://www.mariuszmocarski.pl/

Tomek Torres
Absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. Były członek zespołu Triology, z którym zagrał ponad 300 koncertów na terenie Stanów Zjednoczonych, m.in. w takich salach jak: Knitting Factory (Nowy Jork), Jazz Bakery (LA), Mt. Washington Hotel (Bretton Woods, New Hampshire), Konsulat Polski w Chicago, a także w innych klubach jazzowych w San Diego, Bostonie czy Denver. Będąc w USA występował z takimi muzykami jak: Bill McHenry, William Gallison, Tony Malaby, Jeff Williams, Aaron Goldberg, Jamey Aabersold, Adam Makowicz czy Buddy DeFranco. W Polsce współpracował z tak uznanymi muzykami jak m.in. Jose Torres, Grzech Piotrowski, Paweł Kaczmarczyk, Filip Siejka, czy Dariusz Krupa. Obecnie współpracuje z następującymi wykonawcami: Afromental, Krzysztof Urbanski Quartet, Jose Torres (Salsa Tropical, ConSONantes, The Cuban Train), Quinteto Cubano, Optimystic, Mikromusic. Strona internetowa: www.tomek.torres.com.pl

Jury konkursu czeka na Wasze zgłoszenia. Będzie im niezmiernie miło ocenić Waszą grę!

Tutaj link do aplikacji konkursowej: https://konkurs.beatit.tv/?id=18

Zobaczcie w jaki sposób nasi Jurorzy poradzili sobie z etiudą 12868.