> > > Testujemy mikrofony do stopy

Test mikrofonów perkusyjnych do stopy

Dwanaście mikrofonów przeszło prawdziwy crash test, choć w tym przypadku lepszym określeniem będzie prawdopodobnie bash-the-hell-out-of-the-mikes test. Panowie redaktorzy Blindman oraz Zwierzak nie szczędząc czasu, wysiłku, krwi, potu i łez (tych z małej litery, nie tych od Agnieszki, co już nie mieszka) stłukli wszystkie te urządzenia na kwaśne jabłko za pomocą centralek DW Collectors 24″ x 18″ i 20″ x 18″ z naciągami Remo Powersonics oraz Evans EQ3 Reso Black, a także subwoofera DW 24″ x 8″ z fabrycznie zamontowanymi naciągami Clear Edge Drum Head Reso Non-Vented Bass Drum , a te nie służą przecież do szemrania i szeleszczenia pośród szuwarów. Sygnał audio w pierwszej odsłonie jest liniowy zaś w drugiej przepuszczony został przez compressor ratio 4.6:1 threshold -30db. Oto efekty.

Sontronics DM-1B

drum shop

 

Shure Beta 52A

 

Shure Beta 91A

 

Electro-Voice N/D 868

 

sE Electronics Titan

 

sE Electronics Ribbon R1

 

Audix D6

 

DW woofer MAY internal miking system Audix D4

 

AKG D112

 

Sennheiser e902

 

Neumann U87

 

Samson qKick

 

[print_gllr id=1876]